Syyskokouksen päätöksiä

23.11.2023

Loppuvuoden tervehdys jäsenille!

Yhdistyksen yleinen syyskokous valitsi vuoden 2024 johtokuntaan seuraavat henkilöt:
Pirkko Onnela (p.j.), Tarja Haataja, Marianne Heinonen, Raisa Jaakkola, Helena Lankinen, Hannele Näveri-Ranta, Silja Näveri ja Marja-Leena Sariola. Heidän yhteisiksi varajäsenikseen valittiin Rauni Eskola, Kerttu Lehto, Sari Lehto, Mikko Parkkila ja Tarja Vierinen.
Johtokunta valitsee tammikuun järjestäytymiskokouksessaan yhdistykselle varapuheenjohtajan, kokoussihteerin ja jäsensihteerin, sekä tarvittavat toimikunnat.

Jäsensihteerin paikka on nyt vapaana!

Jäsensihteerin tehtävä on tärkeä, mutta ei juuri työllistävä. Työskentely tapahtuu sähköisesti hyvin yksinkertaisen nettisivusovelluksen kautta. Täältä sihteerille tulee automaattisesti tietoa jäsenhakemuksista, mahdollisia viestejä jäseniltä sekä eroilmoituksia. Näistä sihteeri ilmoittaa johtokuntaan, joka asiat varsinaisesti käsittelee. Kolme kertaa vuodessa sihteeri lähettää jäsentiedotteen johtokunnan valmisteleman tiedotteen pohjalta saman nettisivusovelluksen avulla. Kerran vuodessa hän lähettää ja tarkistaa  maksetut jäsenmaksut, joiden tilanteen näkee myöskin suoraan sovelluksesta. Mahdolliset maksujen karhunnat tehdään taloudenhoitajan avustamana.

Ja jos intoa riittää, voi jäsensihteeri päivittää yhdistyksen kotisivuston Jäsensivuja sekä aktivoida jäseniä tähän yhteisölliseen palveluun mukaan.

Jos tunnet kiinnostusta tätä tehtävää kohtaan, niin otahan yhteyttä puheenjohtajaan pirkko.t.onnela@gmail.com tai muihin johtokunnan jäseniin. Tehokas perehdytys on luvassa ja apua saa aina, vaikkapa allekirjoittaneelta tai nettivastaavalta. Tehtävää voi siis varsin hyvin hoitaa, vaikka ei olisi johtokunnan jäsenenäkään. Vinkkejä hyvistä ehdokkaista voit myös antaa!

Kuluneesta vuodesta jäseniä kiittäen ja rentouttavaa juhla-aikaa toivottaen,
johtokunnan puolesta,
Pirkko