Liity jäseneksi

Jäsenenä voit ottaa osaa tapahtumiimme, matkoihimme ym. edullisesti. Yhteisöömme ovat kaikki harrastajista ammattilaisiin tervetulleita. Kaikille löytyy paikkansa oman kiinnostuksensa ja taitonsa mukaan. Kysele lisää johtokunnalta. Olemme myös avoimia kaikille uusille ideoille, joita haluat kenties toteuttaa kanssamme.

Lapsille löytyy oma kuvataidekoulu. Se on toiminut jo yli kolmekymmentä vuotta monipuolisena lasten taiteiden kehittäjänä Orimattilassa.

Kysymyksiin vastaa yhdistyksen puheenjohtaja Pirkko Onnela
pirkko.t.onnela@gmail.com ; 044 708 9878

Jäsenenä pääset myös jäsensivuille. Tarvitset siihen vain toimivan sähköpostiosoitteen.

Jäsenkirjeemme ilmestyvät helmikuussa, toukokuun alussa ja syys-lokakuun vaihteessa. Lähetämme myös yksittäisiä yhteisiä sähköpostiviestejä jäsenille ja tiedotamme yhdistyksen sivuilla sekä facebook-sivuilla.

Jos haluat nopeuttaa postin saamista on sähköposti nopein. Muistathan tarkistaa roskapostiasetuksesi.

Etkö saanut jäsenkirjettä? Ovatko osoitetietosi oikein ja jäsenmaksu maksettuna? Ota suoraan yhteys jäsensihteeriin, niin selvitetään tilanne.

Jos olet saamassa jäsenkirjeen kirjepostina ja olet joskus avannut Netposti-palvelun voivat kirjeesi löytyä sieltä. Muista tarkistaa!