Yhdistyksen kevätkokouksessa 2024 vierailijana luontokuvaaja Kalle Larsson

Vuosikokouksen vieraaksi saimme kaupunginjohtaja, luontokuvaaja Kalle Larssonin, joka kertoi innostuneena tästä harrastuksestaan, jolla vaikuttaa olevan tosi tärkeä sija elämässä.

Kallenkin kokemuksen mukaan jo pieni hetki luonnossa tasapainottaa väliin hektisiä elämäntilanteita. Hän haluaa julkaisemillaan YouTube-videoilla antaa mahdollisuuden luontoyhteyteen myös heille, joille luontoon meneminen ei syystä tai toisesta ole mahdollista. Keskustelimme myös kuvaajien vastuullisuudesta, josta myös Suomen Luonnonvalokuvaajien yhdistys kantaa huolta.

Saimme tutustua Kallen siihen puoleen, jota ei nähdä julkisuudessa - ei työelämässä, kaupungin hallinnossa tai lehtien palstoilla. Näimme joitakin maistiaisia kuvaprojekteista, mainioilla kertomuksilla höystettyinä.

Kiitoksin toivotimme hänet tervetulleeksi uudestaan kuvatapaamiseen, mitä Kalle itse ehdottikin.