Tilavuokraus:

Toimitilamme TAIKKU on vuokrattavissa, myös ulkopuolisille, esim. kokouskäyttöön. Illat ovat viikolla melko varattuja vakiokäyttöön, mutta vapaatakin on ja viikonloppuisin on tilaa kalenterissa.
Hinta on jäsenille 10 € / päivä.
Hinta ei-jäsenille: päivävuokra 30 € ; useampi päivä = 1. päivä 30 € ja seuraavat 20 €
Ota yhteyttä ja kysy!

Laitevuokraus:

Yhteistyössä Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Orimattilan yhdistys ry: n kanssa vuokraamme äänentoistolaitteita, videotykkiä ja valkokangasta.

Mikseri

Kaiuttimia ja jalkoja on 2kpl. Mikrofoneja on 3 kpl (yksi normaali langallinen AKG, yksi langaton AKG SR45 ja yksi headset AKG C544). Laitteet on palautettava siinä kunnossa, jossa ne olivat laitteen luovutushetkellä. Jos laite vahingoittuu, hajoaa tai häviää, laitteen vuokraaja on velvollinen korvaamaan rikkimenneen / hävinneen laitteen sen täydestä hankinta-arvosta. Vuokrattuja laitteita ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle.

Äänentoistolaitteiden vuokrausasioissa ota yhteys Orimattilan MLL p.040-162 8626 (arkisin klo 9-17).http://orimattila.mll.fi/

Videotykki ja valkokangas
Vuokrahinta 10€/kerta/laite

Näiden vuokrauksessa ota yhteys:

Pirkko Onnela 044 708 9878  tai  pirkko.t.onnela@gmail.com , Orimattilan Taideyhdistys ry.