Orimattilan kirjaston taideseinän varaamisesta ota yhteyttä Pirkko Onnelaan

Orimattilan kirjaston taideseinällä tässä kuussa jäsenemme Minna Kallioniemen töitä.

Tulevia tapahtumia TAIKUSSA,

Erkontie 20, Liikekulman talo, Orimattila

• VAKIOVUOROT/varaukset
  • MA VARAUS 9.30 -11.00 Toimintakeskus/ HL
  • KE VARAUS 9.30 -11.00 Toimintakeskus/ HL (  08.01.19-)
  • KE VARAUS NEULOMO 16.00-18.30, ALKAEN 9.10. SANATAIDE RYHMÄ KE alkaen 16.01 klo 18.00-20.00 (vuorottelevat  keskenään)
  • TO KUVISKOULU n. 16-19.30, 6.9. -2.12.2018 JA 7.1. - 14.4.2019
  • JOHTOKUNTA 15.3.19 KLO 17.00
  • VUOSIKOKOUS 22.3.2018 klo 18:00.
  • KUVISKOULUN PÄÄTTÄJÄISET 14.4, Pienet 12.00-13.30, isot 14.00-15.30.

• Muistathan kertoa muutoksista Eevalle!

Vuosikokous

Vuosikokouksemme pidetään Erkontie 20:n TAIKUssa perjantaina 22.3.2018 klo 18:00. Esillä ovat vuoden 2018 tiliasiat ja myös kuluvan vuoden toimintasuunnitelma sekä talousarvio vahvistetaan.
Tämän kevään kokousvieraaksi olemme kutsuneet Orimattilan viestintäjohtajan Elina Ruuttilan. Tule tutustumaan häneen ja kyselemään oman kaupungin ajankohtaisista asioista.

HUOM! SAIMME MUUTAMAN PAIKAN LISÄÄ:

Teatteriin teatteriin!
Lauantaina 6.4. lähdemme Helsinkiin Kansallisteatteriin katsomaan kehuttua Paavo Westerbergin Tšehov-tulkintaa näytelmästä ”Kolme sisarta”. Lippujen hinta on 39 € ja bussikustannus riippuu lähtijöitten määrästä. Jäsenillä hinta on pikkuisen alempi kuin ei-jäsenillä. Lähtö Orimattilan Kulttuuritalon edestä klo 11, esitys alkaa klo 13.
Ilmoittaudu kiireesti (5.3. mennessä) Koskelan Pirjolle (040 7794614). Lippuja on tällä hetkellä vain 15 kpl, eli pikkubussilla mennään.

Aikuisten harrastusryhmät TAIKUssa, kevätkaudella on tilaa molemmissa ryhmissä.

Kiinnostaako kirjoittaminen? Kirjoitatpa mitä tahansa aforismista elämäkertaan olet lämpimästi tervetullut Orimattilan Taideyhdistyksen sanataideryhmään toisten kirjoittamisesta innostuneiden joukkoon. Kokoontuminen Taideyhdistyksen TAIKUssa Erkontie 20:ssa keskiviikko-iltaisin klo 18.00-20.00 joka toinen viikko alkaen 17.10.2018 (+31.10./14.11./28.11./12.12. ja

16.1.2019 /30.1./13.2./27.2./13.3./27.3. ja 3.4.)

Ohjaajana toimii Ulla Laine, jolta saat lisätietoja p. 040 410 35 99 tai ulla.laine@phnet.fi. Ryhmään osallistuminen edellyttää etukäteen ilmoittautumista, mielellään viimeistään viikkoa ennen ensimmäistä kokoontumista. Ei ennakko-tehtävää. Osallistumismaksu 20€ / jäsen ja 25 € ei-jäsen.

Taideneulomon kokoontumisajat kevätkaudella ovat keskiviikkoisin klo 16 - n.18.30 ; 9.1 ;6.2; 6.3; 20.3 ja 10.4.

Marianne Heinosen johdolla Neulomon tarkoituksena on kerätä neulomisesta ja virkkaamisesta kiinnostuneet jäsenet keskustelemaan, ideoimaan ja verestämään neulontataitojaan. Käytämme lankoja kuin maalarit värejä ja luomme kauniita, hauskoja ja hyödyllisiä teoksia. Samalla nautimme mukavasta seurasta ja juomme kupposen kahvia tai teetä.

Tervetuloa mukaan neulomaan "vanhat" ja uudet neulojat! Jokainen tuokoon tapaamisiin omia ideoitaan ja välineitä sekä materiaaleja. Tässä muutamia vetäjän ideoita: Neulegraffiteja (omat mallipalat hyödyntäen), Palapeittoja eri tekniikoilla, Ihanin syyshuivi, Sukkia, sukkia, lapasia, myssyjä ym.

Tulehan mukaan! Osallistumisesta ei veloiteta. Ilmoittautuminen: Marianne puh. 040-7431335, sähköposti: s.marianne.heinonen@gmail.com