Kesän taideretki Espooseen Emmaan

5.5.2024

Orimattilan Taidemuseon ystävien kesäretken kohde on Espoon modernin taiteen museo EMMA, joka sijaitsee Espoon Tapiolassa lähes Alvar Aallon maisemissa. Myös Taideyhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita retkelle. Modernin taiteen lisäksi on Emmassa muitakin museoita ja viihtyisä lounaspaikka. Näyttelyitäkin on useammalta eri taiteilijalta.

Lisää tietoa tästä linkistä: EMMA

Retki järjestetään lauantaina 10.8. Lähtö kirjastolta tilausbussilla klo 10 ja paluu n. klo 17.30.
Tarkempi tieto matkakustannuksista/osallistuja ilmoitetaan lähempänä ajankohtaa. Seuraa tiedotusta Taideyhdistyksen kotisivulta kohdasta Ajankohtaista. Bussimaksu kerätään bussissa, joten varaudu käteisellä.
Osallistuja maksaa siis omatoimisesti museon pääsylipun, lounaan ja osuutensa bussin kustannuksista. Paikkoja on alustavasti vain yhden tilausbussin verran.

Sitovat ilmoittautumiset 15.7. mennessä.
Taidemuseon ystävien ilmoittautumislomake, jolla myös Taideyhdistyksen jäsenet voivat ilmoittautua:

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Kuva: Espoon modernin taiteen museo Emma